Informacja odnośnie uzupełniania lekcji w przypadku nieobecności

Utworzono dnia 07.09.2020

Informacja w sprawie wniosku rodziców dotyczącego przekazywania wiadomości co było realizowane na danej lekcji dla ucznia nieobecnego w szkole.

Zgodnie z ustaleniem Rady Pedagogicznej zadaniem uczniów nieobecnych w szkole jest uzupełnienie zaległości spowodowanych nieobecnością, a uczniów obecnych przekazanie  niezbędnych materiałów.

W tym celu nieobecny uczeń powinien skontaktować się z dowolnym kolegą lub koleżanką z klasy w formie osobistej lub elektronicznej, aby uzyskać notatki i materiały.

W razie odmowy ze strony kolegów/ koleżanek rodzic nieobecnego ucznia kontaktuje się z wychowawcą.

Wychowawcy w klasach zobowiązani zostali do przeprowadzenia pogadanki o obowiązku udzielania pomocy uczniom nieobecnym w szkole. Ich zadaniem jest przekazanie informacji,  co było na danej lekcji.

Zadania domowe są zapisywane w dzienniku elektronicznym.

Pamiętajmy, że szkoła uczy  wzajemnych relacji, w tym: współpracy, pomagania oraz właściwych zachowań: odpowiedzialności, systematyczności.

W klasach młodszych, jeżeli dziecko nie potrafi się skontaktować z kolegą lub koleżanką to rodzic  poprzez komunikatory elektroniczne lub dziennik kontaktuje się z wychowawcą, który przekaże co było realizowane danego dnia.